مشتاقان انجیل

چگونه و از كجا شروع كنيم پيروي از ايين مسبحيت را

4/5 - (4 امتیاز)

امیدوارم تندرست و شاد و پیروز باشید.

شروع زندگی مسیحی با توبه از گناهان و پشیمانی از آن و ایمان به اینکه عیسی مسیح بخاطر گناهان ما بر صلیب قربانی شد و دفن شد و سه روز پس از مرگ زنده شد و نیز اعتراف به اینکه عیسی مسیح خداوند است، می باشد. مهم است که قلبا" این دعا را از ته دل بکنید:

" ای خداوند خالق آسمان و زمین من اعتراف می کنم که نسبت به تو گناه کرده ام و از گناهانم پشیمانم و زندگیم را تسلیم تو می کنم و ایمان دارم که عیسی مسیح بخاطر گناهان من بر صلیب جان داد و دفن شد و سه روز پس از مرگ زنده شد و اعتراف می کنم که عیسی مسیح خداوند و پسر خدا است و می خواهم از این به بعد با زندگی پاک و مقدس عیسی مسح را پیروی کنم و صلیب خود را برداشته از عقب او بروم. همه این دعا را به نام خداوندگار عیسی مسیح کردم. آمین."

اگر این دعا را از صمیم دل کردید مسیح توسط روح القدس در قلبتان ساکن خواهد شد و زندگیتان را دگرگون خواهد کرد و از این پس فرزند خدا هستید و می توانید با خواندن کتاب مقدس هر روزه و دعا و شرکت در جلسات کلیسایی و رسانیدن خبر خوش نجاتی که دریافت کرده اید به دیگران، عیسی مسیح را پیروی کنید. مهم است که با عیسی مسیح رابطه زنده و دوستانه برقرار کنید و هر روزه وقت خاصی را به خواندن کتاب مقدس و دعا بدهید.

در صورتیکه مایل باشید می توانیم بیشتر با شما در تماس باشیم و شما را در رشد روحانیتان کمک کنیم. بنده ایمیل شما را به دوستانی که پیگیری می کنند خواهم داد تا با شما در تماس باشند.

رحمت و فیض و آرامش خداوند ما عیسی مسیح با شما باد.

کشیش ورژ باباخانیان

یک دیدگاه

  1. سلام کشیش باباخانی
    من چطور میتونم شما رو ملاقات کنم؟
    امیدوارم شما خارج ازایران نباشید.
    من در بد وضعی هستم نیاز به راهنمایی و کمک دارم.
    درود بر دوست گرامی متاسفانه من در خارج از ایران اقامت دارم شما هر سوالی دارید میتوانید از طریق همین وبسایت سوال بفرمایید سعی میشود در اسرع وقت پاسخ شما را بدهم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا
x  Powerful Protection for WordPress, from Shield Security
This Site Is Protected By
ShieldPRO