مشتاقان انجیل

چطور می تونم به دین مسیحیت بپیوندم؟

5/5 - (2 امتیاز)

دوست بسیار عزیز سلام و روز به خیر،

از اینکه مایل به پیروی عیسی مسیح هستید، بسیار خوشوقتیم.

جهت کمک و راهنمایی شما، آدرس ایمیل شما را به تیم پیگیری وب سایت پرپاسخ ارسال می دارم تا با شما تماسهای لازم برقرار شود. لطفاً به ایمیلهای خود توجه داشته باشید و وقتی با شما از طرف تیم پیگیری تماس برقرار شد، پاسخ ایمیل را سریعاً بفرستید.

با تشکر فراوان از محبت شما.

‫6 دیدگاه ها

    1. لطفاً آدرس خود را برای ما بفرستید و ما تلاش خواهیم کرد که کتاب مقدس را به دست شما برسانیم.

    2. سلام من از افغانستان هستم در یک خانواده مسلمان شیعی بدنیا آمدم چون هیچ کلیسایی در اونجا نیست و من هم بعد از آمدن طالبان متواری شدم به ایران.
      من بعد از مطالعات دین اسلام و مسیحیت به این نتیجه رسیدم که دین اسلام یک دین بیهوده است و خون میلیون ها نفررا ریختانده و یک دین زوری هست و پر از خرافات خیلی ازش نفرت دارم میخواهم به دین عیسویت بپیوندم که جوابگوی همه پرسشهایم هست هم در مورد جنسیت و هم در مورد حقوق زنان و همه چیز

  1. با سلام بنده از جمله مسلمانان شیعه مذهب هستم که به خدا و میامبرانش ایمان دارم اما از وقتی توانستم خوب وبد زندگی رو تفریق کنم متوجه شدم که جز دروغ ظلم واستکبار خشونت برده داری وافراطیت هیچ چیزی در اسلام وجود ندارد واحساس شرم میکنم وجدانم مرا عذاب میدهد که چرا باید بدون اختیار دین برای مان میراث برسد من از اسلام ومسلمان بودنم پشیمانم و میخواهم به دین حضرت مسیح مشرف بشم به کمک شما نیازمندم

    1. دوست عزیزم سلام و روز شما به خیر،
      بابت تصمیم شما برای پیروی از پادشاه صلح و سلامتی و نجات دهندۀ جهان یعنی عیسای مسیح بسیار خوشوقتیم.
      توصیه می کنیم در وهلۀ اول کتاب انجیل را تهیه نموده، مطالعه کنید و در صورتی که سؤالاتی داشتید به وب سایت پرپاسخ جهت دریافت پاسخ های خود مراجعه کنید.
      با تشکر فراوان از محبت شما،
      http://www.porpasokh.com

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
x  Powerful Protection for WordPress, from Shield Security
This Site Is Protected By
ShieldPRO