پیام های کشیش جلیل سپهر

یکشنبه نخل روز رنسانس الهی

3.6/5 - (5 امتیاز)

یکشنبه نخل روز رنسانس الهی

عیسی مسیح با ورود جسورانه خود به اورشلیم یک رنسانس الهی ایجاد کرد.

در آن ایام غیر کاهنان کسی اجازه خواندن تورات را نداشت. اورشلیم به مرکز جهل و خرافات “مذهب خود ساختۀ” روحانیون فاسد آن زمان تبدیل شده بود. کاهنان حیله گر با سوء استفاده از مقام کهانت احادیث جعلی و روایات من درآوردی و داستان های ساختگی خودشان را جایگزین شریعت مقدس خدا که به موسی داده شده بود ساخته بودند.

مخصوصاً کاهنان معبد، پرستش خدا را به مکانی برای کاسبی دینی و تجارت مذهبی خود در آورده و در آن کبوتر و گوسفند و انواع شمایل مذهبی می فروختند و معبد را خانۀ دزدان ساخته بودند.

احتمالاً آب مقدس. دستمال متبرک. تکه های کشتی نوح- سنجاق سر ساره- موی ابراهیم- شانۀ یعقوب و خلال دندان یوسف- دعای مهر و محبت خانم راحیل- خرمهره و روغن و قند و آبنباتی که حضرات روی آن فوت کرده بودند هم به فروش می رفته.

مسیح با ورود ظفرمندانه خود به اورشلیم به معبد رفت و بساط جهل و خرافات و سوء استفادۀ کاهنان ریاکار را به هم ریخت و فیض خدا را جایگزین “مذهب خود ساختۀ کاهنان منحرف” ساخت.

در واقع یکشنبۀ نخل روز به وجود آمدن یک رنسانس الهی توسط کلمۀ زندۀ خدا، عیسی مسیح می باشد. امیدوارم پیام کوبندۀ این رنسانس الهی هرگز در تاریخ کم رنگ نشود که مسیح به کاهنان فاسد فرمود: «خانۀ پدر من خانۀ دعا می باشد و شما آن را خانۀ دزدان ساخته اید.

یکشنبۀ نخل روز رنسانس شکوه مند الهی بر شما مبارک باد.

چلیل سپهر

www.lifespringiran.com
@jalilsepehr

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا
x  Powerful Protection for WordPress, from Shield Security
This Site Is Protected By
ShieldPRO