پیام های کشیش جلیل سپهر

نقطه سر خط! ‎

رای بدهید

نقطه سر خط! ‎

زندگی يک برگۀ كاغذ سفيد است. آن گونه که با آن برخورد می کنیم دقیقاً همان چیزی است که روى آن برگۀ سفيد به عنوان سرنوشت مان می نویسیم.

در دوران دبستان، معلمِ کلاس فارسی می گفت: “نقطه سرخط” یعنی این جمله تمام شد نقطه بگذار و برو سرخط بعدی و جملۀ جدیدی را شروع کن .

هر روز صبح لازم است در آخر جریانات دیروز نقطه بگذاریم و به خودمان بگوییم “نقطه سرخط”. زیرا امروز باید جریانات جدید امروز را شروع کنیم و زندگی را زیباتر و مفیدتر و تمیزتر از دیروز بنویسیم .طوری که وقتی فردا می خوانیم به جای آه و حسرت، لبخند و قهقه بزنیم.

لازم است هر چه زودتر باور کنی هیچ کس قرار نیست مطالبت را بخواند. اینا را فردا خودت می خوانی، در روزی که سال خورده شدی خیلی به این نوشته ها حساس می شوی و ساعت ها در خلوت می نشینی و کلمه به کلمه اش را بارها و بارها می خوانی و خودت به خودت نمره می دهی.

‎کلام خدا می فرماید: «اگر کسی در مسیح باشد خلقت تازه ای است چیزهای کهنه درگذشت اینک همه چیز تازه شده است.» ‎(دوم قرنتیان ۵: ۱۷)

خلقت تازه یعنی: جلوی فصل گذشتۀ زندگی نقطه بذاری و فصل جدیدی را از سر خط با یک مطلب جدید بنویسی. ‎لطفاً امروزت را زیبا و خوش خط و بهتر از دیروزت بنویس. زیرا تو شایستۀ بهترین خودت هستی!

‎جلیل سپهر
@jalilsepehr

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
x  Powerful Protection for WordPress, from Shield Security
This Site Is Protected By
ShieldPRO