سؤالات رایج

نظر كتاب مقدس راجع به همجنسگرايى چيه و اينكه اگر دو مرد باهم ازدواج كنند مرتكب گناه شده اند؟ و چه راهي دارند و دليل اين گونه آفرينش چيست؟

رای بدهید

کتاب مقدس همجنس گرایی و همجنس بازی یعنی هر دو را امری گناه آلود و عملی بر ضد خدا می شمرد و اعلام می کند که غضب خدا بخاطر این اعمال بشر برافروخته شده است.

البته کاملاً واقف هستیم که این اعمال و گرایش به این اعمال در ذات گناه آلود بشر از زمان آدم و حوا و عصیان آنها در برابر خدا، کاشته شد و اکنون بعضی از افراد در جامعه بشری آلوده به این ژن می باشند و بعضی نیز بخاطر اختلالات روانی که بخاطر کمبودهایی در زندگیشان بروز کرده است به این اعمال دست می زنند. بعضی از همجنس بازان و همجنس گرایان به خاطر نوعی کمبود در روابطشان چه از کودکی و چه در اجتماعی که رشد کرده اند، به این اعمال مبادرت می ورزند.

ما مسیحیان، می بایست این دوستان همجنس گرا و همجنس باز را با محبت بی ریای مسیح، بپذیریم و محبت کرده و کمک کنیم تا رهایی و آزادی حقیقی و زندگی در تقدس را دریافت کنند و در این کار نیز موفق شده ایم. در دنیای مسیحی عده زیادی از همجنس بازان و همجنس گرایان به عیسی مسیح ایمان آورده اند و زندگیشان تغییر کرده و از این اسارت رهایی یافته و زندگی پاک و مقدس و پرشکوهی را آغاز کرده اند.

موفق باشید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
x  Powerful Protection for WordPress, from Shield Security
This Site Is Protected By
ShieldPRO