پاسخ به اسلام

میخواستم بپرسم که کتاب مکاشفات یوحنا باب 12 بند 1 تا 5 منظور از زنی که تاجی بر سر دارد با 12 ستاره و یکی از اون ستاره ها دزدیده شده، منظور حضرت فاطمه (س) و 12 فرزند ایشان که 12 امام شیعه هستند می باشد ؟

5/5 - (1 امتیاز)

در باره فصلی که در کتاب مکاشفه به آن اشاره کرده اید، توضیحات زیر لازم است:

1- در هیچ جای این فصل اشاره نشده که یکی از ستاره ها دزدیده شده!!!

2- اشاره به عدد 12 در واقع اشاره به 12 قبیله قوم اسرائیل است که از آنها، عیسی مسیح به دنیا آمد. توجه داشته باشید که در آیه 5 می فرماید این فرزند ذکور با عصای آهنین بر همه قومها فرمان خواهد راند و نیز این فرزند به آسمان ربوده شد!!! هیچ جایی در قرآن یا احادیث اسلامی اشاره نشده که علی، مانند عیسی مسیح به آسمان ربوده شد و نزد خدا به پیش تخت او فرستاده شد.

3- در ضمن این زن اشاره به کلیسا دارد که پایه و اساس آن دوازده قبیله قوم اسرائیل که از ذریت و نسل حضرت یعقوب بوجود آمده اند، می باشد و این کلیسا در زمان حکومت ضد مسیح که می بایست ظاهر شود، به مدت سه سال و نیم که هماهنگ با آیات دیگر کتاب مقدس است، تحت جفا و آزار و اذیت ضد مسیح قرار خواهد گرفت که در آیه 6 همین فصل به هزار و دویست و شصت روز اشاره می کند که با احتساب حدودی آن زمان به سه سال و نیم اشاره دارد. 

4- می بایست بدانیم که هر اشاره ای به عدد 12 نمی تواند اشاره به امامان شیعیان باشد و این برداشت کاملا" اشتباه و سطحی است. چون قوم اسرائیل دارای 12 قبیله بود و عیسی مسیح 12 شاگرد داشت و عدد 12 در کتاب مقدس بارها به آن اشاره شده. در ضمن مسلمانان جهان که اکثریت آن را اهل تسنن تشکیل می دهند اعتقادی به 12 امام شیعیان ندارند و حتی خود شیعیان نیز فرقه ای دارند که به شش امام معتقدند!!!

در محبت مسیحایی،

کشیش ورژ باباخانیان

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
x  Powerful Protection for WordPress, from Shield Security
This Site Is Protected By
ShieldPRO