خانوادۀ مسیحی

من یک دختر مسلمان هستم.عاشق پسری مسیحی شده ام و قصدمان ازدواج است. ایشان قصد ندارد دینش را تغییر دهد و مسلمان شود. من اگر دینم را به مسیحیت تغییر دهم میتوانم با ایشان ازدواج کنم؟ کلا” برای ازدواج با ایشان به لحاظ دینی باید چکارکنم؟

5/5 - (4 امتیاز)

اصولا" پیوستن دو شخص در تعهد ازدواج با اعتقادات و باورهای متفاوت بعدا" باعث مشکلات عمیق  در رابطه زناشویی و خانوادگی می شود. مثلا" یکی می خواهد به کلیسا برود و دیگری به مسجد. یکی ایمان دارد عیسی مسیح خداوند و پسرخداست که بر صلیب برای گناهان بشر قربانی و فدا شده و دیگری به هیچ عنوان این مسئله را نمی پذیرد. یکی به انجیل به عنوان کلام بی عیب خدا ایمان دارد و دیگری اعتقاد دارد انجیل تحریف شده!!! یکی اعتقاد دارد بچه باید با او به کلیسا برود و دیگری اعتقاد دارد فرزندشان باید نماز بخواند و در ماه رمضان روزه بگیرد و در عاشورا و تاسوعا برود سینه زنی!!! به نظر شما آیا این ازدواج موفق خواهد بود؟

در ثانی شما را تشویق می کنم که انجیل را مطالعه کنید و خواهید دید که عیسی مسیح به هیچ عنوان قابل مقایسه با هیچ پیامبردیگری نیست و او کاملا" پاک و مقدس زندگی کرد و معجزات و ادعاها و مرگ و رستاخیز او از مردگان و صعود او به آسمان و بازگشت دوباره او به این جهان، همه و همه به این مسئله شهادت می دهند که او پسرخدا و نجات دهنده بشریت می باشد. شما را تشویق می کنم در این مورد با دیدی عمیق تر نزدیک شوید و خواهید دید که ایمان اسلامی پاسخگوی درد و گناه و سقوط بشریت نیست بلکه نجات و رهایی که به وسیله عیسی مسیح نصیب بشر می شود.

آرزوی من به عنوان یک کشیش مسیحی این است که بتوانم پیغام انجیل را به همان شفافیتی که هست به شما منتقل کنم و این مسئله باعث شود که نه تنها مسیر زندگی شما عوض شود و زندگی خود را تسلیم عیسی مسیح کنید بلکه دوست عزیز شما که مایل به ازدواج با ایشان هستید نیز در ایمانشان عمیق تر و استوارتر شوند و با یکدیگر در یک ایمان متحد زندگی شاد و پیروزی را دنبال کنید.

برایتان آرزوی برکات و پیروزیهای مستمر دارم،

کشیش ورژ باباخانیان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
x  Powerful Protection for WordPress, from Shield Security
This Site Is Protected By
ShieldPRO