پاسخ به اسلام

من دیروز داشتم یکی از بچه های کمپ رو که مسلمان هستند بشارت میدادم و ایشان این کلیپ را در یوتیوب برای من گذاشتند و با هم دیدیم. که موضوعش این هست==تقابل اسلام و مسیحیت .. مناظره احمد دیدات با استندلی شوبیرگ کشیش کلیسای استکهلم➡️ من این کلیپ را با ایشان تا آخر دیدم. و دیگر نتوانستم هیچ صحبتی بکنم. چون واقعا جناب استندلی جواب ندادند! خواهش میکنم به من کمک کنید. و لطفا جواب هایی که داده نشده در این مناظره را برای من بفرستید. ? ‌ ⬇️لینک مناظره. https://youtu.be/IjXtRxAdnvI

5/5 - (1 امتیاز)

در باره لینکی که فرستاده اید، کاملا" غرض ورزی مسلمانان ایرانی در دوبله کردن و ترجمه این لینک دیده می شود، چون این کشیش سوئدی که با احمد دیدات در این ویدیو در حال مناظره است، اطلاعات بسیار ناقصی از اسلام و مسیحیت دارد و این دوستان مسلمان لینکهای دیگری که در یوتیوب موجود است و مناظره افراد برجسته مسیحی با مسلمانان را که بسیار مستند و بر اساس کتاب مقدس مسیحیان و قرآن و احادیث اسلامی است را هیچ ترجمه ای نکرده اند و دوبله آن را در یوتیوب قرار نداده اند. علت اینکه این ویدیو ها توسط مسیحیان ترجمه و دوبله به فارسی نشده، کمبود افرادی که به این امر الویت بدهند و امکانات ضعیف موجود در میان مسیحیان ایرانی می باشد. در ضمن لطفا وب سایت پرپاسخ دات کام را به دوستان مسلمان خود معرفی کنید تا مقالات بسیار آموزنده و قوی و مستدل را در بخش پاسخ به اسلام در دسته بندیها بخوانند و پاسخ سؤالات خود را در آنجا بیابند.

جهت اطلاع شما و دوستان مسلمان شما، در صورتی که به زبان انگلیسی تسلط داشته باشند، سه لینک از لینکهای زیاد موجود در یوتیوب را در زیر برای شما می فرستم که از مناظرات بسیار عالی مسیحیانی چون دکتر دیوید وود و دکتر نبیل قریشی با مدافع اسلامی دکتر شبیر آلی می باشند:

https://youtu.be/WYL5TZ9jJqg

https://youtu.be/nB4JYaCnXws

موفق و کامیاب باشید،

کشیش ورژ باباخانیان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
x  Powerful Protection for WordPress, from Shield Security
This Site Is Protected By
ShieldPRO