پیام های کشیش جلیل سپهردفاعیات ایمان

مثل کبک سرشان را زیر برف کرده اند!

رای بدهید

مثل کبک سرشان را زیر برف کرده اند!

برای انکار مرگ و قیام عیسی مسیح نه فقط لازم است سند های تاریخی موجود را انکار کنیم بلکه باید مانند کبک سرمان را زیر برف کرده و تأثیر تبدیل کنندۀ این واقعۀ مهم در زندگی افرادی که به او ایمان آورده اند را نادیده بگیریم و بگوییم همۀ این تغییرات دروغ است.

باید به خودمان بگوییم: این افراد در حال اسارت گناه زندگی می کردند و بـا سرعت در جادۀ تاریکی می تاختند اما به طور ناخودآگاه یک مرتبه متوجه شدند زندگی شان خودبه خود بطور کاملاً اتفاقی زیر و رو شده و به شخص دیگری تبدیل شده اند!!!

انکار کردن واقعه ای که نیاز به خودفریبی و دروغ و تحریف و مغلطه و سفسطه و انکار سند و نادیده گرفتن دلایل قابل رؤیت داشته باشد خودش بزرگ ترین سند حقیقی بودن آن واقعه است.

عیسی مسیح حقیقتاً مرد و در روز سوم از مردگان برخاست و فرشتگان گفتند چرا زنده را در میان مردگان می طلبید، او برخاسته است . قوت قیام مسیح از مردگان نه فقط مُهر امپراطوری روم را از روی درب سنگی قبر شکست و نگهبانان را به زمین انداخت و کاهنان فریب کار را رسوا کرد و مجبور شدند به سربازان رشوه بدهند تا بگویند جسد مسیح را دزدیده اند، بلکه امروز هر افکنده ای که اسیر قبر بستۀ رؤیاهای مدفون شده اش باشد را در صورتی که به او ایمان بیاورد برمی خیزاند و زندگی او را تبدیل می کند، زیرا کار مسیح تبدیل است از موت به حیات.

دوست عزیز اگر امروز به مسیح ایمان بیاورید و با او از گذشتۀ خود قیام بکنید، در مورد شما هم فرشتگان فریاد می زنند: “چرا این شخص زنده شده را در میان مردگان می طلبید؟” افکار و روحیه و شخصیت و هویت او زنده شده و دیگر در قبر خاطرات گذشته نیست بلکه با مسیح برخاسته است!

جلیل سپهر
@jalilsepehr

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا
x  Powerful Protection for WordPress, from Shield Security
This Site Is Protected By
ShieldPRO