پیام های کشیش جلیل سپهر

قانون جذب نیکویی‌ها

رای بدهید

قانون جذب نیکویی‌ها

اگر یک آهن‌ربای بسیار قوی را داخل جیبتان بگذارید، آن‌وقت از کنار هر میز و صندلی و شیء فلزی عبور کنید بطور ناخودآگاه جیبتان به آن می‌چسبد. حتی اگر از تاریکی عبورکنید و آن وسیله را به چشمتان نبینید و به آن فکر هم نکنید.

وجود روح‌القدس درقلبتان مثل همان آهن‌ربا عمل می‌کند. به‌عبارتی وقتی از روح‌القدس لبریز می‌شوید، او شما را به‌طرف جمیع راستی و نیکویی و حکمت و تسلی و الزام و اقتدار خدا می‌کشاند. زیرا روح‌القدس روحِ راستی است و فقط راستی و الزام و نیکویی‌های الهی را جذب می‌کند، نه حدس و فرض و گمان و نظر محدود و ضعیف انسان‌ها را.

بنابرین وقتی مشورت می‌دهید، تصمیم می‌گیرید، قول می‌دهید، کاری را شروع می‌کنید، می‌خواهید با کسی آشنا شوید؛ مخصوصا می‌خواهید با کسی وارد رابطۀ عاطفی شوید مطمئن باشید حتماً روح‌القدس را درقلبتان دارید زیرا او شما را در تصمیماتتان به جمیع راستی هدایت می‌کند و در برابر نقاط کور و گنگِ یک رابطۀ مشکوک هشدار داده به‌خود می‌آورد و از ثمرات بد یا خوب آیندۀ این رابطه شما را آگاه می‌سازد (یوحنا ۱۳:۱۶).

ایمان مسیحی بدون هدایت و قدرت روح‌القدس بسیار مأیوس کننده است زیرا در تعلیم مسیح وعده‌های شگفت‌انگیزی می‌شنویم که بدون قوت روح‌القدس قادر به دریافتش نیستیم و فقط در حسرتش می‌مانیم.

همان‌طورکه بدون آهن‌ربا به‌طرف هیچ فلزی جذب نمی‌شویم، بدون روح‌القدس نیز به‌طرف هیچ راستی و نیکویی الهی جذب نخواهیم شد.

جلیل سپهر
@jalilsepehr

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا
x  Powerful Protection for WordPress, from Shield Security
This Site Is Protected By
ShieldPRO