پیام های کشیش جلیل سپهرخانوادۀ مسیحیدفاعیات ایمانزندگی روزمره مسیحیعیسی مسیحکلیسا

عیسی تبدیل کننده ای بی نظیر و متفاوت

رای بدهید

عیسی تبدیل کننده ای بی نظیر و متفاوت

در حالی که مذاهب گناهکاران را با خشم و نفرت و برچسب نجس بودن از خود دور کرده و به اشد مجازات محکوم می کنند، عیسی مسیح دوست گناهکاران نامیده شد و شخصا به خانۀ گناهکارترین ها رفت و آن ها را به بهترین ها و ارزشمند ترین های دوران خودشان تبدیل نمود.
همه می گفتند: “عیسی دوست باجگیران و گناهکاران است.(متی 11: 19)

1- او به خانۀ بزرگ ترین باجگیر بنام زکی رفت و او را تبدیل به شرافتمندترین شخص کرد. به صورتی که چهار برابر آنچه با ظلم از مردم گرفته بود به آنها برگردانید و نصف مابقی دارایی اش را به بینوایان بخشید.

2- او به نزد جنایتکارترین شخص بنام سولس (کوچک) رفت و او را در راه جنایت کردن به بزرگ ترین مبشر دورانش تبدیل کرد و او را پولس (بزرگ) نامید.

3- او به نزد زن به فحشا کشیده شده ای که در حال سنگسار شدن بود رفت و او را رهایی داده به یک زن مبارک و مقدس و سالم تبدیل نمود.

4- او به نزد یکی از رؤسای کاهنان متعصب دین یهود بنام نیقودیموس رفت و او را به یک انسان مفید و یک شاگرد وفادار تبدیل نمود.

5- او به نزد یک زن بدنام که بعد از پنج شوهر طلاق گرفته با مردی روابط فاسد و نامشروع داشت رفت و او را تبدیل کرد به یک زن خوش نام که باعث نجات ساکنان یک شهر (سامره) شد.

6- او به نزد مردی که با بی وفایی او را سه بار انکار و لعنت کرده بود بنام پطرس رفت و او را تبدیل کرد به یک رهبر وفادار و غیرتمند زمان خودش.

7- او به نزد یک زن اسیر هفت روح شرارت بنام مریم مجدلیه رفت و او را تبدیل کرد به زن مقدسی که خبر قیام مسیح از مردگان را به دنیا داد.

اینها فقط مشتی از خروارها عمل تبدیل کنندۀ اوست که امید به بازگشت و بازیافت و بازسازی گناهکارترین ها را در هر عصری تقویت می کند.

امروز هم برای بازیافت گناهکارترین ها و شکست خورده ترین ها امیدی و علاجی در ایمان به عیسی مسیح وجود دارد. کار او تبدیل است، از موت به حیات و از تاریکی و ظلمت به ملکوت نجات . آمین

جلیل سپهر
www.lifespringiran.com
@jalilsepehr

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
x  Powerful Protection for WordPress, from Shield Security
This Site Is Protected By
ShieldPRO