پیام های کشیش جلیل سپهر

عقد دائم برای یک رابطۀ موقت!!!؟؟؟

رای بدهید

عقد دائم برای یک رابطۀ موقت!!!؟؟؟

امضاء سـند اکثر طلاق ها قبل از امضاء سند ازدواج صورت می گیرد!
دقیقاً در همان روزهایی که هر دو یک رابطۀ داغ و نفس گیر را تنها بر پایۀ نگاه تسخیر کننده و احساس مجذوب شده و رنگ و رخسار دگرگون شده بنا می کنند، بدون این که هیچ سنجش میزان اختلاف فرهنگ و ارزیابی تفاوت ها و درک عمیق شخصیت و روش گوناگون به تفاهم رسیدن و برآورد هزینۀ تداوم یک رابطۀ طولانی مدت را در نظر گرفته باشند.

حکم طلاق زمانی صادر می شود که قبل از ازدواج به جای تمرکز روی دلایل زیربنایی و انگیزه های اصلیِ “چرا باید ازدواج کنم؟” بیشتر روی مسائل جانبی “چطور ازدواج کنم ؟” متمرکزند و بیشتر روی مبلغ مهریه و مقدار جهیزیه و نوع اجرای مراسم چشم گیر جشن عروسی و هدایای دهن پرکن و انتخاب مهمانان توجه دارند تا این که: من با کی؟ و چرا باید ازدواج کنم؟

مجردین عزیز شما بعد از ازدواج دیگر آن آدم قبلی با همان فرصت ها و اختیاراتی که امروز دارید نیستید. ازدواج ورود به یک جزیرۀ اسرار آمیز بدون قایقی است که اگر توان تحمل شریک زندگی خود را نداشته باشید راهی جز دل به دریای طوفانی طلاق زدن ندارید.

به یقین رابطۀ عاشقانه ای که فقط احساس، آن را کنترل می کند، مانند ماشین پر سرعتی است که یک طفل بازیگوشِ هیجان زده خودخواه پشت فرمانش نشسته است . لطفاً در شروع رابطه مواظب جو زده شدن باشید.

آب این جوی به سرچشمه نمی گردد باز
بهتر آنست که غفلت نکنیم از آغاز

جلیل سپهر
@jalilsepehr

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا
x  Powerful Protection for WordPress, from Shield Security
This Site Is Protected By
ShieldPRO