مشتاقان انجیل

سلام وقتتون بخیر من مسلمان زاده ام و همیشه معلمان و اطرافیان مسلمانم شبهه هایی به سایر ادیان از جمله مسیحیت وارد میکردند آیا شما واقعا ایمان دارید که دینتان حق است؟ حالا خودم میخواهم تحقیق در مورد ادیان دیگر رو شروع کنم و دین شما برای من جذاب بوده است روند تحقیقم در مورد مسیحیت و به طور کلی ادیان چطور باید باشد؟ از کجا شروع کنم چه چیز هایی بخوانم؟ و مسئله ی من اینست که خواندن کتاب مقدس یک دین نمیتواند راهنمای کاملی باشد چون ممکن است مفهوم درست را متوجه نشویم و حتی برعکس برداشت کنیم امروز به کلیسا رفتم تا سوالاتم رو مطرح کنم ولی متاسفانه نگهبان آنجا با بی ادبی من رو بیرون کرد

5/5 - (1 امتیاز)

دوست بسیار عزیز سلام و روزتون به خیر و خوشی و سلامتی،

از اینکه دوست ما در کلیسا با شما بدرفتاری کرده، واقعا" متأسف و شرمنده هستم. لطفا" این را در نظر بگیرید که در ایران بخاطر فشارهای دستگاه های دولتی کلیساها از پذیرش مسلمانان و افراد از ادیان دیگر معذور هستند و در صورت پذیرش این افراد یا روی خوش نشان دادن به آنها می توانند مورد بازجویی قرار بگیرن!!!؟؟؟

به منظور کمک به شما در تحقیقاتتان، شما را تشویق می کنم که به وب سایت پرپاسخ دات کام مراجعه کنید و مقالات مفصل و مستند آن را در باره مسیحیت و ادیان مختلف مطالعه کنید و در حین مطالعه این وب سایت شما را تشویق می کنم که کتاب مقدس مسیحیان را نیز مطالعه ای عمیق بکنید.

در ضمن در صورت داشتن دستگاه مبایل اندروید می توانید اپلیکیشن پرپاسخ را در دستگاه مبایل خود دانلود کنید و پس از دانلود، بصورت آف لاین یعنی بدون ارتباط اینترنتی و بدون ردیابی دستگاه های امنیتی ایران به راحتی و با خیالی آسوده مطالعه کنید.

آدرس وب سایت ما: www.porpasokh.com می باشد.

در محبت مسیحایی،

کشیش ورژ باباخانیان

یک دیدگاه

  1. چرا فکر میکنید میسح خداوند است؟ آیا خداوند می میرد؟?
    با سلام خدمت دوست مسلمان دوست عزیز ما فکر نمیکنیم بلکه ایمان داریم عیسی خداوند است و این مسئله حقیقت کلام خدا و مکاشفه الهی است. جهت دریافت پاسخ خود در باره مرگ مسیح به لینک زیر در وب سایت پرپاسخ مراجعه فرمایید:

    https://porpasokh.com/?p=3143

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
x  Powerful Protection for WordPress, from Shield Security
This Site Is Protected By
ShieldPRO