مشتاقان انجیل

سلام من ۲ماهه در مورد تغییردین تحقیق می کنم و مشکلاتی دارم. خودمو سپردم به عیسی مسیح مادرم چند وقته به همه خانواده بی مهری میکنه و دیشب با گریه به خواهرم گفتم ما دیگه مادر نداریم. ساعت ۶صبح از خواب پریدم. توی خواب دیدم توی کلیسای بزرگی هستم , خانمی کنارم نشسته. پاهاشو ماساژ دادم و سرمو گذاشتم روی پاهاش. بهش گفتم چرا شلوغه اینجا؟ گفت عیده و همه شروع به عبادت کردن. اما من هیچی بلد نبودم و از خواب پریدم. منو راهنمایی کنید معنی خوابم چیه؟

5/5 - (3 امتیاز)

دوست بسیار عزیزم سلام و روز به خیر،

از اینکه مشتاق شناخت پیام انجیل هستید و مایل به پیروی از عیسی مسیح خداوند هستید، بسیار خوشوقتم. باید اذعان دارم که خود بنده، خواب و رؤیا زیاد نمی بینم و در ضمن تعبیر کننده خواب نیز نیستم. مطالبی که در باره خوابتان اشاره کردید به نظرم نامربوط آمدند (ماساژ پای خانم و سرتان را روی پای خانمی گذاشتن و عید و عبادت و غیره مسائل نامربوطی بودند که بنده نتوانستم چیزی از آن اقتباس کنم. شاید برای بنده سوء تفاهمی پیش آمده و نیاز به توضیح بیشتری باشد.) به هر ترتیب شما را تشویق می کنم که به جای خواب و رؤیا و از این قبیل چیزها، اول به کتاب مقدس مراجعه کنید و شروع به مطالعه آن بفرمایید و با شخصیت و اعمال و معجزات و ادعاها و تعالیم و مرگ و رستاخیز عیسی مسیح آشنایی عمیقی پیدا کنید.

جهت کمک و راهنمایی شما، آدرس ایمیل شما را برای تیم پیگیری وب سایت پرپاسخ ارسال می دارم تا تماسهای لازم با شما برقرار شود. لطفاً به محض دریافت ایمیل از تیم پیگیری وب سایت پرپاسخ، سریعاً پاسخ دهید تا ارتباطات لازم برقرار شود.

شاد و پیروز و تندرست باشید،

وب سایت پرپاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
x  Powerful Protection for WordPress, from Shield Security
This Site Is Protected By
ShieldPRO