مشتاقان انجیل

سلام من مدتيه بود خواب هاي عجيبي ميديم كه باعث شد هر روز بيشتر علاقه پيدا كنم كه در مورد مسيحيت بدونم و پيرو اين دين بشم ميخوام مسيح بهم كمك كنه . ميخوام كمكم كنيد توي ايران هيچ راهي براي شناخت بيشتر نيست حتي نميشه راحت پرس و جو كرد، همين سايت رو هم حتي با فيلتر شكن تونستم پيدا كنم ! كمكم كنيد ميخوام راه نجات رو پيدا كنم، خيلي وقته سردرگم هستم

5/5 - (3 امتیاز)

دوست بسیار عزیز و محترم سلام،

امیدوارم در هر وجه سلامت و کامیباب بوده باشید.

کلام خدا می فرماید همه انسانها بخاطر گناهی که از آدم و حوا به ارث برده اند گناهکار و از جلال و شکوه خدا قاصر آمده اند. نقشه خدا برای ما این زندگی اسفناک و تاریک و بی هدف نبود بلکه او ما را آفرید تا او را بپرسیتم و خشنود سازیم.

پس از گناه آدم و حوا خدا در پی فرستادن نجات دهنده بود و به این خاطر در عیسی مسیح وارد جهان شد و با قربانی شدن روی صلیب و فدا شدن بجای همه ما جریمه ای که ما باید برای گناهانمان می پرداختیم پرداخت و پس از پرداختن چریمه و مرگ بر صلیب، او سه روز بعد پیروزمندانه از مردگان برخاست و بر مرگ که نیش آخر شریر بود پیروز شد و امروز در قلبهای مومنین خود زندگی می کند و در آسمان سلطنت را گرفته است. 

دوست عزیز اگر قلب خود را در دعا برای عیسی مسیح خداوند باز کنید و این دعا را از صمیم قلب بکنید، گناهان شما بخشیده خواهد شد و فرزند خدا خواهید شد:

" ای خدا خالق آسمان و زمین. اعتراف می کنم که گناهکارم و نیاز به آمرزش گناهانم دارم. متشکرم که پسر خود عیسی مسیح را برای فدا شدن بجای من و پرداخت جریمه گناه من فرستادی تا بر صلیب بجای من فدا شود. امروز قلب خود را به روی عیسی مسیح باز می کنم و اعتراف می کنم که عیسی مسیح خداوند است و می خواهم مرا از گناهانم پاک کنی و زندگی جدید و تولدی دوباره به من عطا کنی. متشکرم که دعای مرا شنیدی چون این دعا را به نام عیسی مسیح کردم."

اگر این دعا را از صمیم قلب کردید، مسیح وارد قلب و زندگی شما شد و او به شما تولدی دوباره و شروعی جدید در رابطه تان با خدا ایجاد کرد. سعی کنید هر روزه کتاب مقدس را بخوانید و دعا کنید و این خبر خوش را که شامل حال شما شده با دوستان و آشنایانتان در میان بگذارید و سعی کنید دوستانی که از طریق بشارت شما ایمان می آورند در منزلتان جمع کنید و با آنها کلام خدا را بخوانید و دعا کنید. 

با تشکر فراوان از اینکه با ما تماس گرفتید، خواهش می کنم مرتبا با ما در تماس باشید و از رشد خود در مسیح ما را مطلع سازید.

رحمتها و آرامش خدا با روح شما باد،

کشیش ورژ باباخانیان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
x  Powerful Protection for WordPress, from Shield Security
This Site Is Protected By
ShieldPRO