مدافعین ایمان مسیحی

مدافع برجسته معاصر مسیحی: دکتر مایکل رَمزدِن

5/5 - (2 امتیاز)

دکتر مایکل رَمزدِن مدیر بین المللی سازمان دفاعیات مسیحی راوی زاکاریاس می باشد و از ابتدای تأسیس این سازمان در اروپا در سال 1997، از اعضای فعال آن بوده  است. او همچنین یکی از مدیران مرکز دفاعیات ایمان مسیحی دانشگاه آکسفورد می باشد.

دکتر مایکل در خاورمیانه بدنیا آمده و در دوران بلوغ خود به انگلستان مهاجرت کرده و در اداره صندوق سرمایه گذاری لُرد چانسلر مشغول به کار شد. همزمان با تحقیقاتش در علم حقوق و اقتصاد در دانشگاه شفیلد، ایشان استاد رشته فلسفه اخلاقیات بوده و در مجمع بین المللی استراسبورگ در مباحث علم حقوق و حقوق بشر مشغول ایراد سخنرانی ها بوده است. او همچنین در مرکز علمی مدیریت اجرایی ولفسبرگ سوئیس، تحصیلات عالی خود را به پایان رسانده است.

دکتر مایکل در مناسبتهای مختلف مانند کاخ سفید در واشنگتن و مرکز فرماندهی ناتو در بروکسل و نیز برای اعضای پارلمان اروپا و اخیراً برای بانک داران و مدیران سرمایه گذاری در دوران بحران اقتصادی اخیر جهانی، دعوت به سخنرانی شده است.

مایکل همچنین در چندین برنامه تجهیز رهبران و مبشرین آینده در سرتاسر اروپا، خاورمیانه و آفریقا پیشقدم بوده است. ایشان با همسرش بنام آن و سه فرزندش، در شهر آکسفورد در کشور انگستان مقیم هستند.

برگرفته از وب سایت سازمان دفاعیات مسیحی راوی زاکاریاس

ترجمه: اِلما غریبیان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
x  Powerful Protection for WordPress, from Shield Security
This Site Is Protected By
ShieldPRO