دعا و پرستش

دعا مُسکِنی مؤثر هنگام درد!

5/5 - (1 امتیاز)

آمریکائی ها، مُسَکِنِ رایگانی یافته اند که می گویند به اندازه داروهای تجویز شده از سوی پزشکان مؤثر است.

 

بیش از نیمی از کسانی که به آمارگیری "USA TODAY/ABC News/ Stanford University Medical Center" پاسخ داده اند، می گویند که از دعا برای کنترل درد بهره گرفته اند. از این گروه، 90 درصد گفته اند که دعا، خوب کار کرده و 51 درصد گفته اند که دعا خیلی خوب کار کرده است.

از میان روش های درمانی گوناگون، از جمله: استراحت در بستر، ماساژ و داروهای گیاهی یا داروهای تجویزی دعا بسیار کارآمد بوده. 89 درصد گفته اند که این داروها خوب کار کرده اند و 51 درصد گفته اند که خیلی خوب کار کرده اند.
البته این موضوع برای مسیحیان باورمند و پزشکانی که شاهد بوده اند چگونه ایمان بیمار می تواند واکنش آنها را نسبت به تمام دردها، چه روانی و چه فیزیکی، تغییر دهد، شگفت آور نیست.
"هارولد بتون" که کشیش کلیسای باپتیست روشنائی نو (New Light) در "لیتک راک" است، می گوید: دعا به شما این توانائی را می دهد که ذهنتان را در وضعیت تازه ای قرار دهید، با تمرکز بر دعا، ایمانداران استرس را کاهش داده و بر دردشان تسلط می یابند. وی می افزاید که البته همه نباید انتظار معجزه داشته باشند، ولی باید از همه توانائی های افراد بهره گرفت. بگذارید ایمان و دعا، دخالت کنند و درک شما را از درد کاهش دهند.

نوشته: دکتر کیث و لوری نِمِک

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا
x  Powerful Protection for WordPress, from Shield Security
This Site Is Protected By
ShieldPRO