کتاب مقدس

درکتاب مقدس در رابطه با فرشته مرگ صحبت کرده. این فرشته کیست؟ مثلا در کتاب اعمال رسولان باب 12: 23 وقتی می خوانیم که فرشته خداوند هیرودیس را می زند. این فرشته مرگ آیا همان شیطان و از فرشته های سقوط کرده است یا از فرشتگان مقدس است؟ زیرا اگر بگوییم از فرشتگان مقدس خداوند است، اراده خدا مرگ نیست و فرشتگان مقدس هم که اراده خدا را به جا می آورند نمی توانند خلاف اراده او عمل کنند. به نظر می رسد که خدا به شیطان اجازه می دهد بصورت محدود عمل کند. آیا این درست است؟ چگونه است؟

5/5 - (1 امتیاز)

در هیچ جای کتاب مقدس اشاره نشده که فرشته ای بنام فرشته مرگ وجود دارد! مرگ ما انسانها و هر موجودی با اجازه و اذن خدا اتفاق می افتد و او حاکم و مسلط بر تاریخ زندگی بشر می باشد. داود در مزامیرش می نویسد: وقتهای من در دست توست! پس خدا تنها و تنها کسی است که تعیین کننده وقت رحلت ما است.

در باره فرشته ای که در کتااب خروج به آن اشاره کرده که وقتی می گذرد و خون را بر قائمه دراسرائیلیان می بیند، نخست زاده آنها را نمی کشد، اشاره نشده که این فرشته، فرشته مرگ است. در واقع عیسی مسیح کلید موت و عالم اموات را در دست دارد. البته بارها در کلام خدا اشاره شده که خدا فرشته ای را فرستاده تا بعضی ها را نابود کند. اما هیچ فرشته مخصوص مرگ در کتاب مقدس وجود ندارد.

موفق باشید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
x  Powerful Protection for WordPress, from Shield Security
This Site Is Protected By
ShieldPRO