کتاب مقدس

درود و شالوم خداوند زنده برشما برادران عزیز برادر جان سوال من این است رسیدن به زندگی مقدس ورسیدن به پارسایی و کمال رساندن او در کتاب مقدس چه چیزها گفته و ملزم چه کارهایی هست برای رسیدن به اون؟؟؟سوال دوم نشانه های پارسایی و زندگی مقدس نشانه های اون چیه؟؟؟پیشاپیش از پاسخ گویت ممنونم

رای بدهید

دوست بسیار عزیزم سلام و روز به خیر،

برای داشتن زندگی مقدس در اراده و خواست خدا نکات زیر مهم است و با هم سبب این زندگی می شوند:

1- توبه و بازگشت کامل از زندگی گذشته و گناهانمان و ایمان قلبی به عیسی مسیح به عنوان کسی که جریمه گناهان ما را بر صلیب پرداخت و پس از سه روز از مردگان برخاست و برای ما تولد و زندگی نو را به ارمغان آورد و اعتراف به خداوندی وسروری عیسی مسیح در زندگی ما به زبانمان. این آغاز یک زندگی مقدس می باشد، اما کمال آن نیست بلکه شروعی خوب برای حرکت به طرف قدوسیت و کمال. به این مسئله در مسیحیت تقدیس آنی گفته می شود.

2- با خواندن و مطالعه کلام خدا و شنیدن صدای خدا و داشتن وقت دعای مرتب و منظم و حضور فعالانه و مشارکت با ایمانداران مسیحی دیگر و اصلاح پذیری از آنها  و پاسخگو بودن به آنها ونیز با رساندن پیام انجیل به دیگران و همچنین با تعلیم پذیر بودن از معلمان کلام خدا در کلیسا و بالآخره از طریق خدمت به ایمانداران به مسیح و همنوعان خود به سوی کمال و تقدس حرکت خواهیم کرد. به این موضوع تقدیس تدریجی گفته می شود.

3- نجات نهایی ما زمانی خواهد بود که بدن پرجلال و غیرفانی خود را با بازگشت عیسی مسیح بپوشیم و او را روبرو ملاقات کنیم و آنجاست که شبیه او خواهیم شد.

این خلاصه سفر یک مسیحی برای طی طریق قدوسیت و کمال است.

شاد و پیروز باشید.

کشیش ورژ باباخانیان 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
x  Powerful Protection for WordPress, from Shield Security
This Site Is Protected By
ShieldPRO