خانوادۀ مسیحی

حکم ازدواج با سایر ادیان چیست؟ تا حدودی جواب سؤالات ارسالی رو خوندم یکی از جواب ها این بود که بنا به تجربه و … ، اما حکم مطلق دین مسیحیت چیست؟

5/5 - (1 امتیاز)

پر واضح است که ازدواج یک مسیحی با شخصی از یک ایمان و باور دیگر که متفاوت از ایمان مسیحی است، امری خوشایند نیست و مسلماً این مسئله نه فقط در باره مسیحیان بلکه در هر ایمان و باور دیگری نیز امری دلپذیر نیست که دو شخص با دو اعتقاد و باور و جهان بینی کاملاً متفاوت بخواهند با یکدیگر زندگی مشترکی را آغاز کنند. می بایست این را به عرض شما برسانم که زندگی در میان دو شخص که یک ایمان و باور دارند، خود مشکلات و چالشهای خاص خود را دارد، چه رسد به دو ایمان و جهان بینی کاملاً متفاوت.

یکی مایل است به کلیسا برود و دیگری مایل است به مسجد برود. یکی می خواهد فرزندش بر اساس اصول ایمان مسیحی رشد و ترقی کند و دیگری بالعکس. مسلماً هر قدر هم که دو طرف این رابطه حاضر به زندگی مسالمت آمیز با یکدیگر باشند، می بایست یکی خود را فدای دیگری کرده و از ایمان و باور خود چشم پوشی کند و یا به نوعی سازش با باور و ایمان های دیگر دست زند که در این حالت، شخص در واقع ایمان خود را انکار کرده است!!!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا
x  Powerful Protection for WordPress, from Shield Security
This Site Is Protected By
ShieldPRO