پیام های کشیش جلیل سپهر

بگذار عیسای مسیح تو را با روح‌القدس و آتش تعمید دهد

رای بدهید

بگذار عیسای مسیح تو را با روح‌القدس و آتش تعمید دهد

چون پولس هیزم بر آتش می‌نهاد از میان هیزم ماری به دستش چسبید و آن مار را در آتش افکند و هیچ ضرری نیافت (اعمال رسولان ۳:۲۸و۵)

برای حفاظت در دنیای لجام گسیخته‌ای که عواطف و انسانیتش یخ زده و موجودات حیوان‌صفتی در آن ایفای نقش می‌کنند نیاز داریم اشتیاق و ایمان و امیدمان را به آتش بکشیم و آن را هر روزه به‌وسیلۀ پرستش و شنیدن کلام خدا و طلبیدن روی او شعله‌ور سازیم وگرنه یا یخ می‌زنیم و یا از نیشِ زبانِ مردمِ مارصفتِ این دنیا هلاک می‌شویم. یوحنای تعمیددهنده گفت: عیسای مسیح شما را به روح‌القدس و آتش تعمید می‌دهد (متی ۱۱:۳).

منظور از این آتش شعلۀ کوچکی که به هر نسیم و بهانه‌ای خاموش شود نیست بلکه آتش شعله‌وری است که هیچ‌کس قادر به خاموش کردنش نباشد. مانند آتش جنگل‌هایی که مأمورین بعد از روزها تلاش دیگر قادر به خاموش کردنش نیستند و به ناچار عقب‌نشینی می‌کنند.

بگذارید شریر از خاموش کردن شعله‌های عشق و محبت و غیرت شما ناامید شود. اجازه دهید شعله‌های آتشِ غیرتِ ایمان و باورتان به حدّی برسد که هیچ عاملی قادر به خاموش کردن روحیه و احساس و هیجان شما نباشد و هیچ آدم‌نمای حیوان‌صفتی نتواند با زخم زبانش به‌شما ضرر برساند.

یقین داشته باشید مادامی که شعله‌ور هستید، شریر به‌شما نزدیک نمی‌شود. زیرا هیچ‌کس جرأت نمی‌کند به بخاریِ روشن دست بزند.

جلیل سپهر
@jalilsepehr

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
x  Powerful Protection for WordPress, from Shield Security
This Site Is Protected By
ShieldPRO