پاسخ به اسلام

بنده نمیگم که دین اسلام باید درباره ی باب 29 انجیل متی قضاوت کنه.بنده نمیگم که من باید درباره ی باب29 انجیل متی قضاوت کنم. من میگم شما انجیل را به تنهایی درنظر بگیرید وفعلاً کاری به بقیه کتاب های عهد جدید نداشته باشید وبا عقل ومنطق خودتون به آیات باب 29 انجیل متی نگاه کنید وببینید منظور ازاین سنگ می تواند مسیح باشد یانه؟ بازم مثال براتون می زنم. من میگم یک به اضافه یک میشه دو. شما میگید میشه سه. من میگم چرا؟ شما میگید مسیح گفته. من میگم مسیح هم بگه، بازم نمیشه، شما میگید اسناد میگه. من میگم اسناد هم بگه بازم نمیشه. شما میگید خدا گفته، من میگم خداهم بگه بازم نمیشه. خدا اگه دین داده، عقلم داده. یه چیزایی دیگه مشخصه. همه هم با عقل خودشون میتونن بفهمن. تو کتاب مقدس هم یه آیاتی هست که به مسیح نمیشه ربطشون داد. حالا شما شهادت از هرجایی هم که بیارید، بازم نمیشه این آیات رابه مسیح ربط داد. من فکر می کنم دیگه درباره ی این سنگ بحث نکنیم بهتره. نظر شما درباره ی آیه 3 باب 40 اشعیا چیه؟ این آیه میگه: صدایی ندا می کند:در بیابان راه خداوند راآماده کنید وطریقی برای خدای ما در عربه(بیابان عربه) راست نمایید.مفهوم این آیه چیه؟ یعنی چی که طریقی برای خدا درعربه راست نمایید؟ البته کلمه ی عربه در بعضی از ترجمه ها به صورت صحرا ترجمه شده، ولی این کلمه در عبری آیه موجود است. تلفظ این کلمه בערבה عربه است؟

5/5 - (2 امتیاز)

متأسفانه چنانکه در بحث طولانی ای که تا بحال با شما داشته ام، به هیچ عنوان بحثی منطقی در پیش نگرفتید و تنها به آیاتی اشاره کردید که به شمشیر و کشت و کشتار و قمه کشی مربوط می شد، که سعی و تلاش خود را بطریقی بیهوده برای اثبات اینکه این آیات به محمد مربوط می باشد، ادامه داده اید. و جالب اینجاست که به بنده می گویید بنده می گویم یک به اضافه یک می شود دو و شما می گید سه!!! واقعاً خنده داره. می بخشید اینطور می گویم، با کمال احترامی که برای شما دارم. 

باید توجه داشته باشید که ما مسیحیان فقط به چهار انجیل ایمان نداریم و کتاب ما فقط اناجیل نیستند بلکه تمام کتاب مقدس بصورت یک مجموعه واحد که یک نویسنده واحد دارد، یعنی روح خدا. تمامی کتب مقدسه از الهام خداست.

شما اصرار دارید که اناجیل را از رسالات و عهدعتیق جدا کنید. چنین چیزی در الاهیات مسیحی مفهومی ندارد. 

تنها چیزی که در طول این مدت شاهد آن بوده ام این است که شما به هیچ عنوان با الاهیات مسیحی شناخت یا آشنایی ندارید و نه فقط الاهیات مسیحی به عنوان یک رشته دانشگاهی بلکه حتی آموزه های ساده آن را نیز با کمال تأسف نمی دانید. تشویقتان می کنم که وب سایت ما را به تفصیل مطالعه کنید و به حقایق زیادی دست خواهید یافت.

در ضمن شما هیچ شناختی از زبان عبری ندارید و سعی می کنید طوری وانمود کنید که شناخت دارید. همه متخصصین ترجمه کتاب مقدس از عبری و آرامی و یونانی متفق القولند که اشعیاء باب 40 آیه 3 با توجه به تمام متن کتاب مقدس (باز هم تأکید می کنم، ما مسیحیان به تمام کتاب مقدس به عنوان مجموعه ای برای شناخت اراده و خواست خدا بطور کامل از پیدایش تا مکاشفه به عنوان کلام مصون از خطای خدا ایمان داریم.) نه تنها به هیچ عنوان به محمد مربوط نمی شود بلکه به یحیی تعمید دهنده اشاره دارد که در عهد جدید با ظهور یحیی تعمید دهنده شاهد این هستیم که کتاب مقدس تأکید شدید دارد که این ندا کننده در بیابان همان یحیی تعمید دهنده می باشد.

بنده می خواهم در اینجا پیشنهاد کنم که در اینجا مباحث خود را متوقف کنیم و شما سراغ مطاالعات بیشتر بروید و دقیق تر کلام خدا را با دعا و درخواست از خدا برای مکاشفه الهیش مطالعه کنید و وب سایت پرپاسخ و نیز کتابهای دیگر را که به این موضوعات اشاره دارند، کنکاش کرده به حقیقت دست یابید.

عیسی مسیح فرمود: " حقیقت را خواهید شناخت و حقیقت شما را آزاد خواهد کرد." و نیز فرمود: " من حقیقت هستم."

آرزو و دعای بنده برای شما این است که با شناخت عیسی مسیح و برتری او بر هر شخصی در تاریخ از فلاسفه گرفته تا دانشمندان و انبیاء به این حقیقت پی ببرید که عیسی مسیح پسرخدا و نجات دهنده شایسته بشریت می باشد. چنانکه در کلام خدا نوشته شده است: زیر آسمان اسمی دیگر به ما عطا نشد که بدان نجات یابیم، جز نام عیسی.

برکت خدای ابراهیم و اسحاق و یعقوب بر شما باد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا
x  Powerful Protection for WordPress, from Shield Security
This Site Is Protected By
ShieldPRO