پاسخ به اسلام

بنده فعلاً کاری به حضرت محمد ندارم. آیات باب21 انجیل متی نشان دهنده این است که خداوند بوسیله یک سنگ، انتقام پسر خود را از باغبانها می گیرد. شما به صراحت گفتید که منظور از این سنگ مسیح است. پس منظور از این سنگ بابل وآشور و روم نمی تواند باشد. همچنین آیه 41 این باب می گوید که باغبانهای جدید محصول باغ را به موقع تحویل باغبان می دهند. همانطور که می دانید، آخرت جایی است که خدا به بندگان پاداش می دهد، نه جایی که بندگان بخواهند محصول باغی راتحویل خدا بدهند. پس نابود شدن باغبانها وافتادن باغ به دست باغبانهای دیگر اتفاقی است که درهمین دنیا می افتد واین درحالی است که چهره دنیایی مسیح، چهره ای صلح جو وچهره آخرتی مسیح، چهره ای انتقام جو است. پس منظور از این سنگ، مسیح نمی تواند باشد. دلیل دیگری هم که نمی توان این آیات را با بازگشت دوم مسیح مرتبط دانست، این است که در بازگشت دوم مسیح، فقط رهبران مذهبی یهود نابود نمی شوند، بلکه همه بدکاران نابود می شوند. پس منظور از این سنگ، شخصی است که خداوند توسط او درهمین دنیا انتقام فرستادگان خود وپسر خود را از باغبانها می گیرد؟

5/5 - (1 امتیاز)

لطفاً به موعظه پطرس رسول در روز پنتیکاست، وقتی اشاره می کند که این سنگ زاویه کسی نیست جز عیسی مسیح توجهی خاص مبذول دارید (اعمال رسولان 4: 10-12) و همینطور به افسسیان 2: 20 و اول پطرس 2: 4 و 6-8 دقت کنید. با توجه به تمام این آیات کاملاً مشهود است که این سنگ زاویه کسی نیست جز عیسی مسیح که کلیسایش بر این سنگ زاوبه بنا شده است. 

در ضمن سؤالی دارم که این محمد شما فقط کارش کشت و کشتار و قتل بوده که تنها پیشگوییهایی که به او نسبت می دهید، مربوط می شود به قتل و کشت و کشتار!!! عجبا!

موفق باشید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا
x  Powerful Protection for WordPress, from Shield Security
This Site Is Protected By
ShieldPRO