پاسخ به اسلامدفاعیات ایمانسؤالات رایجکتاب مقدس

چرا باید کتاب مقدس را به عنوان کلام خدا بپذیریم؟

رای بدهید

چرا باید کتاب مقدس را به عنوان کلام خدا بپذیریم؟

فقط یک خدای حقیقی وجود دارد. خدا که خالق تمام کائنات می باشد، از ازل وجود داشته است. خدا خدائی است نیکو و پر از محبت. انسان را برای دوستی و مصاحبت با خودش خلق فرمود.

ولی انسان فریب شیطان را خورد و علیه خدا عصیان کرد و گناه ورزید و از آن زمان به بعد انسان از خدا جدا می باشد و این خود بزرگترین تنبیه است.

خدا برای این که انسان را به مصاحبت با خالق خود برگرداند، اراده و نقشۀ مقدس و عالی خود را  در کلامش یعنی در کتاب مقدس آشکار فرمود. به انسان این فرصت داده شد که قبل از وقوع، بداند که فرزند خدا یعنی مسیح به جهان خواهد آمد و به خاطر گناهان ما جان خود را فدا خواهد ساخت. وعده های آمدن مسیح در عهد عتیق ذکر شده است.

عهد  جدید، که شامل تعالیم مسیح و دستورات خدا در مورد کلیسا می باشد، به همه توانایی می دهد که یک زندگی صحیح و با دوام و پیرزومندانۀ مسیحی داشته باشند.

اگر مسیح را در زندگی خود بپذیریم خدا گناهان ما را خواهد بخشید و درست مثل شخصی خواهیم بود که هرگز گناه نکرده است. چون از گناه آزاد شده ایم، با وجودی که در جهان زندگی می کنیم می توانیم با خدا مصاحبت و دوستی داشته باشیم. وقتی زندگی ما در این جهان به پایان برسد، تا ابد در ملکوت خدا به سر خواهیم برد.

به قلم: کشیش گوردن لیندسی

مترجم: کشیش شهید ط. میکائیلیان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
x  Powerful Protection for WordPress, from Shield Security
This Site Is Protected By
ShieldPRO