پاسخ به اسلام

برخى اين ايراد رو مطرح مى كنند كه عيسى مسيح چجور خدايى بود كه كه وقتى او را به صليب كشيدند گفت: خدايا،خدايا،چرا رهايم كردى؟ (برخى اصطلاح عجز و لابه را به كار مى برند كه چرا خدا بر روى صليب بايد عجز و لابه كند؟) و اصلاً منظورش از اين جمله چه بود؟ چرا باید اين رو مى گفت؟مسلمانان در كل به صليب كشيده شدن رو كسر شأن و توهين به خدا مى دانند.و حتى از اين هم فراتر مى روند و به صليب كشيده شدن رو براى پبامبر خدا هم توهين آميز مى دانند چه رسد به خود خدا! و سؤال ديگه اى هم داشتم كه من رو گيج كرده: اگر مسيحيت دين درست هست و عيسى مسيح تنها نجات دهنده هست پس چرا گزارش هاى بسيارى بين مسلمانان به خصوص شيعيان مى بينيم امامانشون گره از كارشون باز كردند يا شفا دادند و … .حتى ارمنى هاى ايران در مراسم محرم شركت مى كنند و براى امام حسين نذر مى كنند و علاوه بر اينها ماجراى فردى رو خوندم به نام كربلايى كاظم ساروقى كه با وجود بى سواد بودن يك روزه و بعد از گويا از هوش رفتن و ديدن امام حسن و امام حسين حافظ قران مى شه و واقعاً نمى دونم اين چقدر معتبر هست و از طرف ديگه حتى اگر اسلام دين درست باشه چرا باید مسيحيانى كه از ديد اسلام عقايدشون انحرافى و اشتباه و توهين آميز هست از خداى خودشون يعنى عيسى مسيح معجزاتى مثل حل شدن مشكلاتشان و شفا يافتن و … ببينند تا ايمانشان به مسيحيت محكم تر بشه؟ يك نمونه اى كه خواندم و واقعاً نشانه ى معجزه بود ماجراى ژاندارك فرانسوى بود؟

4.7/5 - (20 امتیاز)

پاسخ سؤالات شما:

1- در باره صلیب مسیح و اینکه مصلوب شدن مسیح شایسته یک فرستاده خدا نیست، امری است کاملاً اشتباه چون بسیاری از پیامبران و حتی امامان اسلامی که ما مسیحیان به هیچ عنوان به آنها معتقد نیستیم، به طرز فجیع و ظالمانه ای کشته شده اند. البته باید این را متذکر شوم که تاریخ اسلام و امامان شیعه با توجه به اغراقهای زیاده از حد پیروان شیعه مورد شک و انتقاد بسیاری از دانشمندان (چه مسلمانان سنّی و چه دیگر اسلام شناسان) قرار گرفته. علت وجودی صلیب مسیح و پاسخ به تمام سؤالات شما در باره صلیب مسیح را می توانید در وب سایت پرپاسخ جستجو کرده و مطالعه فرمایید تا از تکرار آنها و اتلاف وقت این جانب نیز جلوگیری به عمل آید.

2- توجه داشته باشید که عیسی مسیح و رسولانش بارها مردم را شفا دادند و خود شخص عیسی مسیح هیچگاه در تمام مدت سی و سه سال و اندی زندگی زمینی خود بیمار نشد بلکه بالعکس بیماریهای لاعلاج بسیاری را که مادرزادی بودند و هنوز هم علم نتوانسته چاره ای برای آنها بیابد، شفا داد و مردگان زیادی را زنده کرد و دیوزدگان زیادی را از دیوها رهایی بخشید. اما قابل ذکر است که محمد پیامبر مسلمانان با بیماری غش در تمام عمرش مواجه بود و نیز با ابتلا به مرض تب این دنیا را وداع گفت. امام زین العابدین، خود معروف به زین العابدین بیمار بود و امام رضای شیعیان با خوردن زهرفوت کردند و … سؤال بنده این است آیا کسی که نتوانسته خود را شفا دهد می تواند دیگران را شفا بخشد؟

ارامنه ای که در عاشورا و تاسوعا به سینه زنی روی می آورند، همان ارامنه ای هستند که هیچ اطلاعی از ایمان مسیحی کتاب مقدسی ندارند و طعمه تبلیغات اسلامی می شوند و با توجه به اینکه هیچ آگاهی از کتاب مقدس و ایمان مسیحی ندارند به راحتی منحرف می شوند. فراموش نکنیم که کتاب مقدس می فرماید: " قوم من از عدم معرفت (شناخت) هلاک شده اند."

قابل تذکر است که بسیاری از نقل قولهای شفا از مسلمانان دروغ و اغراق می باشد که بنده خود شخصاً به تحقیق گسترده در این موارد اقدام کرده و از دروغ بودن آنها مطلع شده ام. همسایه خود بنده در ایران که دارای فرزندی عقب افتاده بود، بارها فرزندشان را به حرم امام رضا جهت شفا برده بودند و نه فقط ایشان شفا نیافتند بلکه وضعشان روز بروز بدتر نیز شد!!!

در ضمن عیسی مسیح هنوز هم بسیاری را از بیماری هایشان شفا می بخشد و حتی بعضی از مردگان نیز در عصر حاضر زنده شده اند.

پرپاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا
x  Powerful Protection for WordPress, from Shield Security
This Site Is Protected By
ShieldPRO