مشتاقان انجیل

با عرض سلام و خسته نباشید من یک پسر 21 ساله مسلمان هستم که از اسلام روی گردانده ام و میخواهم به دین مسیحیت رو بیارم. از شما تقاضای این را دارم تا راهنمایی کنید باید چه کار کنم. ساکن قم هستم . ممنون

5/5 - (8 امتیاز)

عیسی مسیح زندگی پاک و مقدسی داشت و تولد مقدسی نیز داشت. او از یک باکره توسط روح خدا بدنیا آمد و گناه را از ذات انسانی به ارث نبرد چون با دخالت مردی به دنیا نیامد. او پسر خدا است و نجات دهنده جهان. هیچکس مانند او زندگی نکرده و معجزاتی که او کرد هیچکس نداشته است. او مردگان را زنده می کرد و مریضان را شفا می بخشید و هنوز نیز شفا می بخشد. عیسی مسیح بخاطر گناهان ما قربانی شد و جان خود را فدا کرد تا کفاره گناهان ما شود. عیسی مسیح فرمود بیایید نزد من ای گرانباران و من شما را آرامی خواهم بخشید. یوغ مرا بر خود گیرید و از من تعلیم یابید زیرا افتاده دل و حلیم است و بار من سبک است. عیسی مسیح فرمود: من راه و راستی و حیات هستم. هیچکس نزد پدر جز بوسیله من نمی آید. من قیامت و حیات هستم. اگر کسی مرده باشد و به من ایمان آورد زنده خواهد شد و اگر کسی زنده باشد هرگز نخواهد مرد. عیسی مسیح سه روز پس از مرگش زنده شد و امروز زنده است تا فریاد شما را بشنود. اگر از صمیم قلب از گناهانتان توبه کنید و عیسی مسیح را به عنوان نجات دهنده و خداوند خود بپذیرید و ایمان بیاورید که خدا او را از مردگان برخیزانیده و او اکنون زنده است و زندگی خود را تسلیم او کنید زندگی شما دگرگون خواهد شد و تولدی دوباره در روح شما اتفاق خواهد افتاد. امروز زانو بزنید و عیسی مسیح را در قلب خود دعوت کنید و از گناهان خود توبه کنید و اعتراف کنید که او خداوند است. مسیحیت دین مراسم و سنتها نیست بلکه ایمانی قلبی است. مسیح فرمود: هر که نزد من آید او را بیرون نخواهم کرد.

اگر زندگی خود را تسلیم عیسی مسیح کردید و از گناهان خود توبه کردید و خداوندی مسیح را بر زندگی خود پذیرفتید، عضوی از خانواده بزرگ الهی در تمام دنیا شدید که کلیسا نامیده می شود. از این پس می بایست شاهد زنده عیسی مسیح در اطراف خود باشید و آنچه را که مسیح برای شما انجام داده به دیگران بگویید. در ضمن هر روز دعا کنید(دعا یعنی مصاحبت با خدا و آداب و رسوم خاصی ندارد. فقط به سادگی به زبان خود با خدا صحبت کنید و در پایان دعایتان به نام عیسی مسیح دعا کنید تا دعای شما پذیرفته شود.) سعی کنید کتاب مقدس را به زبان فارسی تهیه کنید و اگر به اینترنت دسترسی دارید به وب سایت ما درwww.farsicrc.com مراجعه کنید و کتاب مقدس را دانلود کنید و به زبان فارسی مطالعه کنید. پس از اینکه پیغام انجیل را به دیگران رساندید و عده ای ایمان آوردند سعی کنید در خانه ای با هم جمع شوید و دعا و مطالعه کتاب مقدس با یکدیگر داشته باشید.

برای شما دعا خواهیم کرد و هر چه در توانمان باشد کمکتان خواهیم کرد.

با سپاس فراوان،

کشیش ورژ باباخانیان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
x  Powerful Protection for WordPress, from Shield Security
This Site Is Protected By
ShieldPRO