مشتاقان انجیل

با درود فراوان خدمت اساتید بزرگوار. سال نو فرخنده و پیروز. همانطور که میدونید من هم مثل شما یک ایرانی هستم و معمولاً هم مثل بقیه مردم جهان انتخاب مذهب در ایران هم بصورت ارثی از والدین به فرزند هست. من دوست دارم در انتخاب دین و مذهبم، با عقل و منطق و بدون تعصب مذهبی برخورد کنم. خواهش من از شما اینه که راهنماییم کنید تا در انتخاب دینم تصمیم درست رو بگیرم و اون اینه که اگر تصمیم به انتخاب دین مسیحیت گرفتم برام خیلی مهم هست که فرق بین شاخه های متفاوت دین مسیحیت (کاتولیک- پروتستان و ارتدوکس) بدونم؟ محبت کنید اگر خواستید راهنماییم کنید، جواب پرسشم رو از طریق ایمیلم اعلام کنید. با سپاس

رای بدهید

دوست عزیز سلام و روزتون به خیر و خوشی،

عیسی مسیح و رسولان او هیچ فرقه ای را بنیاد ننهادند به جز ایمان مسیحی! و وب سایت پرپاسخ متعلق به همه مسیحیان جهان می باشد و سعی در ارائه تعالیم کتاب مقدس دارد. معیار و مقیاس بنیادی و اساسی برای ایمان و عمل یک مسیحی کتاب مقدس می باشد اما جهت اطلاع شما از فرقه های اصلی مسیحیت که هم اکنون وجود دارند، لینک زیر را جهت مطالعه و آگاهی برای شما ارسال می دارم:

http://www.porpasokh.com/Content/Question/36655b98-1abb-441f-bb9f-0e872ef2b1c2

اما به منظور کمک و یاری رساندن به شما در شناخت بیشتر ایمان مسیحی و پیام کلام خدا، آدرس ایمیل شما را برای تیم پیگیری وب سایت پرپاسخ ارسال می دارم و همکار بنده با شما تماسهای لازم را از طریق ایمیل برقرار خواهند کرد. لطفاً به محض دریافت ایمیل ایشان سریعاً پاسخگو باشید.

ضمن عرض تشکر از ارتباط شما با این وب سایت،

پرپاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
x  Powerful Protection for WordPress, from Shield Security
This Site Is Protected By
ShieldPRO