مشتاقان انجیل

از کجا در مورد مسیحیت و عیسی از ابتدا بخونم چون بیشتر سایت ها دست کاری شده هستن. میخوام انجیل رو بخونم. لطفاً کمکم کنید؟

رای بدهید

کتاب مقدس مسیحیان در همه جهان یک کتاب واحد می باشد و در همه فرقه های مختلف آن بصورت واحدی استفاده می شود. چه کاتولیکها و چه ارتدوکسها و چه پروتستانها دارای کتاب مقدس واحدی هستند (البته در اینجا باید اشاره کرد که کلیساهای کاتولیک و ارتدوکس کتابهایی به اسم آپوکریفای عهد عتیق را نیز به متن کتاب مقدس ضمیمه کرده اند که این کتابها برای مطالعات زمینه تاریخی زمان بین عهد عتیق و عهد جدید کتابهای بسیار مفیدی از دیدگاه کلیساهای پروتستان نیز می باشند، اما به عنوان کتابهای الهامی یا کتب مقدس پذیرفته نیستند!). 

جهت مطالعه کتاب مقدس مسیحیان شما را تشویق می کنم که از بخش عهد جدید آن یعنی از انجیل متی فصل یک شروع کرده و بصورت منظم شروع به مطالعه کنید. مسلماً فهرست اسامی اجداد مسیح در بخش اول انجیل متی، اسامی ای هستند که می توانید فعلاً از آنها چشم بپوشید و از واقعه میلاد مسیح شروع به مطالعه کنید و پس از مطالعه کامل عهد جدید تصویری کلی از پیام انجیل بدست خواهید آورد و مسلماً بعداً می توانید به جزئیات مطالب آن با دقت بیشتری، بارها و بارها مطالعه کنید.

برایتان سفری هیجان انگیز در مطالعه کتاب مقدس که کلام زنده خداست، طالبم.

موفق باشید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
x  Powerful Protection for WordPress, from Shield Security
This Site Is Protected By
ShieldPRO