پاسخ به اسلامدفاعیات ایمانسؤالات رایجکتاب مقدس

چرا کتاب مقدس کلام خداست؟ دلیل دهم: کتاب مقدس نوع خدمات مسیح را پیشگویی کرد.

5/5 - (1 امتیاز)

چرا کتاب مقدس کلام خداست؟

تاریخ، صحت کتاب مقدس را تأیید می نماید

دلیل دهم: کتاب مقدس نوع خدمات مسیح را پیشگویی کرد

پیامبران پیشگویی کردند که مسیح چه نوع خدمات و کارهایی انجام  می دهد:

«روح خداوند یهوه بر من است زیرا خداوند مرا مسح کرده است تا مسکینان را بشارت دهم و مرا فرستاده تا شکسته دلان را التیام بخشم و اسیران را به رستگاری و محبوسان را به آزادی ندا کنم و تا از سال پسندیدۀ خداوند و از یوم انتقام خدای ما ندا نمایم و جمیع ماتمیان را تسلی بخشم» (اشعیا 61: 1 و 2).

عیسی مسح بشارت انجیل را موعظه خواهد کرد. ولی علاوه بر آن شکسته دلان را التیام خواهد بخشید و اسیران را رستگار خواهد ساخت و کوران را بینا خواهد نمود. و این درست همان کارهایی بود که عیسی مسیح انجام داد. او به وسیلۀ انجام معجزات بزرگ، صحت کارهای خود را تأیید فرمود. یوحنای تعمید دهنده، که آمدن مسیح را مژده می داد، شاگردانی نزد مسیح فرستاد و از او پرسید «آیا آن آینده تویی یا منتظر دیگری باشیم؟» عیسی اینطور جواب داد:

«بروید و یحیی را از آنچه شنیده و دیده اید اطلاع دهید که کوران بینا می گردند و لنگان به رفتار می آیند و ابرصان طاهر و کران شنوا و مردگان زنده می شوند و فقیران بشارت می شنوند » (متی 11: 4 و 5).

این معجزات و این آیات و نشانه هایی که عیسی انجام داد باعث شد که در مدت کوتاه سه سال و نیم خدمت خود، این همه پیرو پیدا کند.

به قلم: کشیش گوردن لیندسی- 1976 میلادی

مترجم: کشیش شهید ط. میکائیلیان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
x  Powerful Protection for WordPress, from Shield Security
This Site Is Protected By
ShieldPRO