پاسخ به اسلام

اگر مسیحیت دین برحق است و دفاعیات مسیحی توان این را دارد تا اصالت مسیحیت را ثابت کند، پس چرا بسیاری از مناظره کنندگان مسیحی در مقابل افرادی چون ذاکر نایک ، احمد دیدات ، شبیر علی و….. کم میارند؟

5/5 - (1 امتیاز)

ذاکر نایک هیچگاه با افرادی که با اسلام آشنایی کافی داشته اند مناظره نداشته است. در لینک ویدیویی زیر از یوتیوب دیوید وود (مدافع ایمان مسیحی)  مدارک و شواهدی را جهت افشای این مطلب ذکر می کند و اظهار می دارد که ذاکر نایک از ترس مقابله با مدافعان ایمان مسیحی درخواست آنها برای مناظرات را با آوردن بهانه های پوچ رد کرده و هیچگاه حاضر به مناظره و روبرو شدن با آنها نشده و تنها با افرادی که آشنایی کافی از اسلام نداشته اند حاضر به مناظره شده است. لطفاً به شواهد و مدارک ذکر شده در لینک یوتیوب زیر مراجعه فرمایید:

https://youtu.be/m7tenqQC7Zo

برخی از مناظرات دکتر جی اسمیت و دیوید وود و نبیل قریشی را با شبیر علی که از مناظرات بسیار عالی می باشند و مسلمانان اکثراً آنها را با سانسور در شبکه های اجتماعی خود پخش می کنند، بطور کامل از یوتیوب برای شما در زیر ارسال می دارم:

مناظره نبیل قریشی با شبیر علی: خدا کدامیک از اینهاست، توحید یا تثلیث؟

مناظره دکتر جی اسمیت با شبیر علی: عیسی واقعی کیست؟

مناظره دیوید وود با شبیر علی: آیا عیسی از مردگان برخاست؟

https://youtu.be/WYL5TZ9jJqg

جهت کسب اطلاعات بیشتر در باره اسلام و پاسخ مسیحیت به آن لطفاً مقالات مفصل و متعدد ما را در وب سایت پرپاسخ در دسته بندی "پاسخ به اسلام" مطالعه فرمایید.

 

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
x  Powerful Protection for WordPress, from Shield Security
This Site Is Protected By
ShieldPRO