کتاب مقدس

مگر طبق گفته مسیحیان گفته نمیشه که انجیل رو روح القدس به نویسندگان الهام کرد؟ خوب پس چرا 101 تناقص ادعایی وجود داره(انگار که کسی حرفاش رو عوض کنه) , درسته که این ها تناقض به حساب نمیان از نظر مسیحیان ولی آیا نمیشد انجیل که کلام خداوند حساب میشه هیچ شبه تناقضی در آن وجود نداشته باشه و همه حرفاش یکی باشه؟ اگر می گفتیم شاهدان عینی بر اساس مشاهدات خودشون نوشتن خوب قطعاً نوشته ها باید کمی متفاوت باشه و عین هم نباشه و اگر بگیم که روح القدس این ها رو الهام کرده باشه و نه نویسنده ها از خودشون بر اساس چیز هایی که دیدن، اونوقت داستان فرق میکنه. در آخر بالآخره انجیل رو شاهدان عینی بر اساس مشاهدات خودشون نوشتن یا الهام روح القدس بوده؟

رای بدهید

متأسفانه برداشت شما از الهام برگرفته از مذهب اسلام می باشد! الهام و وحی کتاب مقدس با الهام در اسلام از زمین تا آسمان فرق می کند. در الهام کتاب مقدسی، خدا از زمینه تاریخی و فرهنگی و جغرافیایی و اجتماعی و سیاسی نویسنده کتاب استفاده می کند و پیام خود را در قالب زبانی قابل فهم به مردم ارائه می دهد. الهام کتاب مقدسی، الهام مکانیکی نیست که نویسنده کتاب از خود بیهوش شده و بدون آنکه دخالتی در نگارش کتاب داشته باشد، کلام خدا را بیان کند!!!

در ضمن چنانچه شما به اسلام و قرآن معتقد هستید، سؤالی را از شما دارم: چرا در قرآن آیاتی وجود دارند که آیات دیگر را نقض می کنند؟ آیا این تناقض بدتر از تناقضات ظاهری کتاب مقدس نیست؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا
x  Powerful Protection for WordPress, from Shield Security
This Site Is Protected By
ShieldPRO