کلیسا

بنده ایمانداری هستم که بیش از یک سال میشه ایمان آوردم. با جستجو در اینترنت می توان رسانه های بسیاری مانند سایت شما پیدا کرد که ترویج مسیحیت میکنن. با توجه به هزینه های بالای این موضوع و مشکلات بسیاری که بر سر این راه قرار دارد، منطقی است که این رسانه ها از جمله سایت پر پاسخ و کلیسای 222 از طرف سازمان و یا دولتی حمایت شوند و پشت پرده این رسانه ها، اهداف نامناسبی وجود داشته باشند. سؤال من از شما این است که چگونه می توان به رسانه هایی با این مشخصات اعتماد کرد؟ مدت زیادی مسلمان بوده ام و می دانم که فریب بزرگی خورده بودم. پس هم اکنون می خواهم از رسانه های مورد اعتماد برای تثبیت ایمان خود استفاده کنم. همان طور که می دانید در ایران هیچ منبع مناسبی جهت مراجعه برای نوایمانان وجود ندارد و اعتماد به منابع غیر ایرانی نیز جای تأمل بر جای می گذارد!؟

5/5 - (1 امتیاز)

برای بنده جای بسی تعجب است که چرا برای تبلیغات سوء و فاسد دولتها و سازمانهایی که تنها برای کسب منافع خود هستند هیچ سؤالی برای مردم پیش نمی آید و به راحتی فریب چنین سازمانها و دولتها و ارگانها را می خورند ولی وقتی مسئله به وب سایتی مانند وب سایت پرپاسخ می رسد که هدفش افشای تمام این فسادها و خرابیها و فریبها و دروغهاست، اَنگ حمایتهای مشکوک مالی به ما می چسبانند!!!؟؟؟

این وب سایت توسط حمایتهای مالی  مردمی که در کلیساهای شورای 222 و دیگر کلیساها در تمام دنیا عضو می باشند و هدفشان پیشبرد ملکوت خداست تأسیس و ادامه به کار می دهد و هیچگونه حمایتی از جانب دولت یا حکومتی خاص نمی شود. جهت اطلاع شما کشورهای غربی و دولتهای آنها خود را به هیچ عنوان دولتهای مسیحی نمی دانند و تمام تلاش خود را برای مبارزه با مسیحیت و خبر خوش انجیل می کنند و اتفاقاً هزینه های سرسام آوری را صرف جلوگیری از پیشبرد این هدف مقدس می کنند. بارها و بارها کشورهای غربی اذعان داشته اند که دولتهایی سکولار می باشند که به هیچ مذهبی پایبند نیستند واکثر این حکومتها، حکومتهایی خداناباور می باشند.

جهت اطلاع شما بارها از جانب حکومتهای غربی موانع زیادی برای اعلان پیام انجیل در مسیر کلیساهای مسیحی قرار داده اند که نمونه های زیاد آن مشهود است.

هم اکنون شورای کلیساهای 222 با تمام صرفه جویی های مالی و با استفاده از نیروی داوطلب زیاد سعی در مبارزه با چنین موانعی دارد.

شاد و پیروز و تندرست باشید،

پرپاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
x  Powerful Protection for WordPress, from Shield Security
This Site Is Protected By
ShieldPRO