سؤالات رایج

اگرامکان دارد درباره ی این چند کانال تلویزیونی مسیحی فارسی زبان، توضیحاتی بفرمایید. چرا؟ برای اینکه یکی ازاین کانال ها برای ارتباط با مخاطبینش، یک شماره تلفن ازایران _شماره تهران_معرفی می کند! درحالی که همه می دانیم این حکومت سرکوبگر ودرغگو،.نوکیشان مسیحی را دستگی، زندانی و یا آزار می رساند. چنین شبکه ای (ست 7پارس) قابل اعتماداست؟ آیا بعضی شبکه ها اصلاً حاضر نیستند مقایسه ای بین اسلام ومسیحیت انجام دهند؟

5/5 - (1 امتیاز)

ست سون پارس از شبکه های مسیحی می باشد و معتبر می باشد. در ضمن نمی دانم منظورتان از شبکه ای که شماره تلفنی از ایران در برنامه هایش درج می کند، کدام شبکه می باشد؟

در باره داشتن برنامه هایی در باره مسیحیت و اسلام در شبکه ها، تلویزیون سما که در شبکه محبت برنامه ها دارد، برنامه پژوهشی در قرآن و دیگر برنامه های زیادی را در این مورد پخش کرده اند و حتماً شما در آن زمان موفق به مشاهده این برنامه ها نشدید. اما در صورت تمایل می توانید در وب سایت ما و در ضمن در یوتیوب این برنامه ها را که در سری های بسیار طولانی می باشد دنبال کنید. اسم این برنامه: پژوهشی در قرآن می باشد و توسط دکتر کشیش ساسان توسلی و کشیش محمد مدبر که از پژوهشگران اسلامی و اسلام شناس می باشند و خود، مسیحی می باشند، تهیه شده است.

موفق باشید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
x  Powerful Protection for WordPress, from Shield Security
This Site Is Protected By
ShieldPRO