پاسخ به اسلام

تا آنجا که بنده می دانم وشما خودتان هم گفتید ,شما تمام این آیات وباب هایی را که من درباره ی آن با شما بحث کردم مربوط به مسیح می دانید. مگر مسیح کشت وکشتار وقمه کشی کرده که شما این آیات را مربوط به مسیح می دانید؟ اگر اعمال رسولان وپطرس وپولس وحتی خود مسیح هم بخواهد این آیات را به خودش ربط بده ,بازم نمیشه ,چون یک به اضافه یک ,سه نمیشه.بنده بارها وبارها گفتم که فعلاً کاری به حضرت محمد(ص)ندارم ,اما شما اصرار دارید که بنده هرچه سریعتر این آیات را به حضرت محمد(ص)ربط دهم. شما می گویید که بنده وانمود می کنم که به زبان عبری آشنایی دارم. شما چه کار به وانمود کردن من دارید؟ شما جواب سؤالم رابدهید. شما می گویید که آیه 3باب40 اشعیا درباره یحیی است. من هم می دانم که این آیه درباره یحیی است. اما منظور یحیی از اینکه می گوید طریقی برای خدا دربیابان عربه راست نمایید چیست؟ در ضمن بنده هم برای شما احترام قائلم وچه حرفهایتان برایم منطقی باشد ویا نباشد,هرگز به حرفهای شما نخواهم خندید. هر چیزی هم که می گویم از سر دوستی است.

5/5 - (3 امتیاز)

همانگونه که در نامه قبلی اشاره کردم، بنده این بحثها را بیهوده می بینم، چون وقتی شما مسئله ای را می بینید که اشتباه تفسیر کرده اید، بجای پذیرش آن، از شاخه ای به شاخه دیگر می پرید و این کاملاً در مباحث اسلامی محسوس است، چون در الاهیات اسلامی سفسطه بخش مهمی از مباحث آنهاست و در یادگیری آن بسیار کوشا هستند!!!؟؟؟

برای بنده مهم است که آیا شما دانشی از زبان و فرهنگ و ادبیات و تاریخ کتاب مقدس دارید یا خیر؟ وقتی مشاهده کردم که نوشته ای را از عبری کپی کرده بودید و در نامه تان برایم فرستاده بودید، متوجه این مسئله شدم که شما وانمود می کنید که دانش عبری دارید ولی از مباحثی که با هم داشتیم کاملاً مشهود است که دانش شما بسیار محدود می باشد.

در باره پیشگویی هایی که مربوط به قمه کشی و شمشیر کشی است، بنده خودم گفتم که عیسی مسیح در بازگشت خود عدالت را اجرا خواهد کرد و با ضد مسیح و لشگر او خواهد جنگید و با نفس دهان خویش او را نابود خواهد کرد. اما اینکه شما نوشتجاتی را جدا می کردید که فقط به شمشیر و کشت و کشتار اشاره می کرد و آنها را به محمد مربوط می کردید، برای من جالب بود.

در ضمن در اشعیاء 40: 3 کلمه ای که به فارسی بیابان ترجمه شده، در اصل عبری " بام.مید.بار" می باشد که از ریشه دابار گرفته شده و کلمه که به فارسی صحرا ترجمه شده، در اصل عبری " با.آ.را.وا" می باشد که حتی اگر آن را همان بیابان عربه بشماریم باید توجه داشته باشیم که هیچ ربطی به عربستان و محمد ندارد، چون وادی عربه منطقه ای جغرافیایی در جنوب دریای مرده می باشد که در بخشی از سرحد میان اسرائیل در غرب و اردن در شرق، واقع است و این مسئله دقت کتاب مقدس در پیشگویی هایش را نشان می دهد که 600 سال پیش از میلاد یحیی تعمید دهنده، اشعیاء نبی پیشگویی می کند که صدای ندا کننده در این منطقه جغرافیایی می گوید: راه را برای خداوند مهیا سازید!!! واقعاً که کلام خدا با چه دقتی نگارش یافته است که حیرت بر چهره همه می آورد. عاشق این کلام هستم.

شما می گویید کاری به حضرت محمد ندارید، ولی برای بنده جالب است که وقتی بنده اصرار می ورزم و برخلاف شما با شفافیت صحبت می کنم، خود را فاش می کنید که معتقدید این آیات مربوط به ایشان است!!! و باز جالب تر اینکه هیچگاه حاضر نیستید عیسی مسیح خداوند را با شخصی مانند محمد مقایسه کنید. کسی که مدعی است خاتم الآنبیاء می باشد و می بایست برتر از عیسی مسیح باشد، اما به هیچ عنوان قابل مقایسه با او و شخصیت الهی او نیست.

باز هم تکرار می کنم که از دوستی با شما لذت بردم و در این مدت یاد گرفتم که مسلمانان چنانکه مدعی آن هستند، در اکثر موارد یکشان بعلاوه یک، دو نمی شود.

پیروز باشید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا
x  Powerful Protection for WordPress, from Shield Security
This Site Is Protected By
ShieldPRO